Kontakta oss

Kansliet

Generalsekreterare

Insamling- & kommunikationschef

Dataskyddsansvarig

Externa relationer & Påverkan

Givarservice

Ring eller mejla oss på givarservice om du exempelvis har frågor om zakat, sadaqa, skattereduktion eller övriga frågor relaterat till ditt privata givande.

Givarfrågor

Telefontider Givarservice:

Nationella verksamheten & medkänsla

Behöver du samhällsrådgivning eller befinner dig i en utsatt situation? Ring eller mejla vår nationella verksamhet:

Telefontider Nationella verksamheten:

Boka Medkänslamedkansla@islamic-relief.se

Förtroendevalda

Ordförande

Valberedning

HK & LOKALKONTOR I SVERIGE

Huvudkontoret

Lokalkontor

INTERNATIONELLA HK

Kontaktformulär

Har du några frågor eller funderingar? Tveka inte på att kontakta oss

FR6A4559 scaled

Rapportera kränkningar eller oegentligheter

Islamic Relief ska vara en säker och trygg plats, både för medarbetare och för de människor som vi arbetar för. Därför har vi en visselblåsartjänst, en kanal för att slå larm om avvikelser från våra policys och riktlinjer. Vi uppmanar medarbetare, samarbetspartners, och allmänheten att anmäla misstanke om brott mot våra policys för safeguarding, anti-korruption och oegentligheter (se nedan). I enlighet med en av våra fem värderingar, Ansvar (Amana), arbetar vi för att säkra att varje misstanke om oegentligheter eller kränkningar utreds utan risk för repressalier.

Rapportera oegentligheter

För att säkerställa att Islamic Relief är en trygg och säker organisation för människor som vi möter har vi en policy mot oegentligheter.